Lean mokymai 2020-08-11T09:41:36+00:00

Lean mokymai

Lean mokymasis yra mokymosi ir plėtros (L&D) procesas, kai reikiamu metu reikiamu kiekiu pasiekiamas tinkamas mokymas tinkamai auditorijai tinkamu kiekiu, kad būtų pasiektas tobulas darbo srautas, kartu sumažinant švaistymą ir būnant lanksčiam pokyčiams. Liesas mokymasis orientuojamas į L&D efektyvumą (mokymosi sąnaudų ir išvesties santykis), konkrečiai, grįžta į mokymosi investicijas (ROLI).

„Lean“ mokymosi metodas grindžiamas „liesos“ gamybos ir programinės įrangos tobulinimo principais. L&D skyriai, norintys pereiti prie liesos mokymosi, turi veikti pagal šias tris dimensijas:

Parama L&D žmonėms: L&D vadovai privalo pašalinti „per didelę naštą“ savo suinteresuotosioms šalims – besimokantiesiems ir rėmėjams. Pirmiausia turi būti pašalinta visa nepagrįsta besimokantiesiems ir sistemoms taikoma prasta organizacija, tokia kaip sudėtinga mokymo įranga, kelionės į klasės vietas, pavojingos užduotys, netgi mokymasis žymiai greičiau nei įprasta. L&D perkrauta mokykla ar sistemos peržengia natūralias ribas. Vadovybė gali tiesiog reikalauti didesnio proceso našumo, nei ji gali atlikti, nesiimdama nuorodų ir neoficialiai modifikuodama sprendimo kriterijus. Nepagrįstas darbas beveik visada yra daugelio variantų priežastis.

L&D produktų supaprastinimas: L&D vadovai turi pašalinti „netolygumus“ L&D pristatymuose. Srauto (ar sklandumo) principu grindžiamu metodu siekiama pasiekti „teisingo laiko“ (JIT) pristatymą pašalinant L&D planavimo sukeltus pokyčius ir tokiu būdu pateikiant variklį, pagrindimą ar tikslą, taip pat įgyvendinimo prioritetus, naudojant įvairius variantus. technikos. Pastangos sukurti JIT atskleidžia daugybę kokybės problemų, kurias slepia buferinės programos; verčiant sklandų tik pridėtinę vertę sukuriančių veiksmų srautą; šios problemos tampa matomos ir turi būti aiškiai išspręstos.

Lean mokymai privatiems asmenims

L&D proceso supaprastinimas: L&D vadovai turi pašalinti „nederlingumą“ iš L&D veiklos. Procesas sukuria pridėtinę vertę gaminant prekes arba teikiant paslaugas, už kurias klientas turėtų / mokėtų. Procesas sunaudoja išteklius, o atliekos susidaro tada, kai sunaudojama daugiau išteklių, nei reikia gaminant prekes ar teikiant paslaugas, kurių iš tikrųjų klientui reikia / norima. Procesų supaprastinimui, kaip atliekoms, skiriamas daug didesnis dėmesys nei kitiems dviem, o tai reiškia, kad nors daugelis L&D specialistų išmoko įžvelgti „produktyvumą“, jie nemato toje pačioje vietoje „nelygumų“ ir „per didelės naštos“ pavojaus. Nors „Ergo“ yra orientuoti į proceso kontrolę, jie neskiria pakankamai laiko patobulinti procesą perprojektuodami.

„3S Lean“ dimensijų sujungimas: „Pagalba“ sutelkia dėmesį į proceso paruošimą ir planavimą arba į tai, kokių darbų galima išvengti iniciatyviai kuriant projektą. Tuomet „racionalizavimas“ sutelkia dėmesį į įgyvendinimą ir svyravimų, pvz., Kokybės ir apimties, planavimo ar operacijų lygiu panaikinimą. „Supaprastinimas“ įgyvendinamas po to, kai procesas yra įdiegtas, ir į jį reaguojama reaktyviai. Tai matoma keičiant produkciją. Vadovybės vaidmuo yra ištirti „neproduktyvumą“ procesuose ir pašalinti gilesnes priežastis, atsižvelgiant į sąsajas su sistemos „perkrauta“ ir „nelyguma“. „Neproduktyvumo“ ir „nelygumų“ neatitikimai turi būti sugrąžinti į „perkrautą naštą“ kito projekto planavimo etape.

Principai

Liesas mokymasis apima septynis principus, kurie yra labai artimi liesos gamybos principams:

Pašalinti atliekas: Kad galėtumėte pašalinti atliekas, žmogus turėtų mokėti jas atpažinti ir pamatyti. Jei kai kurios veiklos būtų galima apeiti arba rezultatą būtų galima pasiekti be jos, tai yra atliekos. Tipiškos atliekos yra perprodukcija, transportavimas, laukimas, atsargos, judėjimas, per didelis perdirbimas ir defektai. Aiškus ne pridėtinės vertės darbo, kuris skiriasi nuo švaistomo darbo, nustatymas yra labai svarbus norint nustatyti dabartinio darbo proceso prielaidas ir tinkamu laiku jas nuginčyti.

Palengvinkite mokymąsi: pagrindinis suaugusiųjų mokymosi postulatas yra tas, kad „patirtis (įskaitant klaidas) sudaro mokymosi veiklos pagrindą“. „Įgyta patirtis“ turėtų būti ne tik valdymo kaprizas, bet ir nuoširdžios pastangos pašalinti istorinių klaidų pasikartojimą. Iteracinis vystymasis leidžia kartu mokytis su klientais. Tokie mokymai turi kaupiamąjį poveikį, o kolektyviniai komandos mokymai nepaprastai padidina organizacinį mokymąsi, be abejo, „jėgos daugiklį“.

lean mokymai imonems

Nuspręskite kuo vėliau: Kadangi L&D visada susijęs su tam tikru neapibrėžtumo lygiu, geresnių rezultatų būtų galima pasiekti kiek įmanoma atidėliojant sprendimus, kol jie bus priimti remiantis faktais, o ne neaiškiomis ateities prognozėmis ir prielaidomis. Kuo sudėtingesnis L&D procesas, tuo daugiau galimybių jame integruoti pokyčius, tokiu būdu įgalinant svarbius ir esminius įsipareigojimus net vėlesniame etape. Pasikartojantis požiūris skatina šį principą – gebėjimą taisyti klaidas ir prisitaikyti prie pokyčių, kurie gali būti labai brangūs, jei jie bus surasti po proceso išleidimo.

Pristatykite kuo greičiau: kuo anksčiau bus pristatytas galutinis produktas, tuo greičiau bus galima gauti atsiliepimų ir įtraukti į kitą iteraciją. Kuo trumpesnės iteracijos, tuo geriau mokytis ir bendrauti komandoje. Be greičio sprendimai bus atidėlioti. Greitis garantuoja esamų kliento poreikių tenkinimą, o ne tai, ko jie reikalavo vakar. Tai suteikia jiems galimybę atidėti savo mintis apie tai, ko iš tikrųjų reikia, kol įgys geresnių žinių. Klientai vertina greitą pristatymą.

Įgalinkite komandą: patyrę L&D vadovai žino sėkmingo mokymosi programos raktą – „susiraskite gerus žmones ir leiskite jiems atlikti savo darbą.“ Tai nereiškia, kad darbuotojai laikomi „ištekliais“, kuriems reikia tik užduočių sąrašo ir patikinimo, kad jie netrukdys atlikdamas užduotis. Žmonėms reikia motyvacijos ir aukštesnio tikslo, kad jie galėtų dirbti siekdami tikslo pasiekiamoje realybėje, užtikrindami, kad komanda gali pasirinkti savo įsipareigojimus.

https://www.bing.com/search?q=site%3Acodeacademykids.com&form=QBLH&sp=-1&pq=site%3Acodeacademykids.com&sc=0-24&qs=n&sk=&cvid=B612E865303E4DBF967F378B0625BD6D

https://search.yahoo.com/search?p=site%3Acodeacademykids.com&fr=yfp-t&fp=1&toggle=1&cop=mss&ei=UTF-8

Sukurkite vientisumą: Atskiri L&D organizacijos komponentai turėtų gerai veikti kartu, išlaikant pusiausvyrą tarp lankstumo, prižiūrimumo, efektyvumo ir reagavimo. Tai galima pasiekti suprantant problemos sritį ir ją išsprendžiant vienu metu, o ne paeiliui. Reikiama informacija gaunama mažomis partijomis – ne per didelę dalį, geriausia per tiesioginį bendravimą ir nenaudojant jokių rašytinių dokumentų. Informacijos srautas turėtų būti pastovus abiem kryptimis – nuo besimokančiųjų iki L&D personalo ir atgal, tokiu būdu išvengiant didelio streso informacijos kiekio po ilgos izoliuotos veiklos.

Žiūrėkite visumą: Šiandienos L&D organizacijos yra ne tik jų dalių suma, bet ir jų sąveikos rezultatas. Dinaminės L&D sistemos linkusios kaupti defektus; taigi suskaidžius didesnes užduotis į mažesnes ir standartizuojant skirtingus komponentus, reikėtų surasti ir pašalinti pagrindines defektų priežastis. Kuo didesnė L&D organizacija, tuo daugiau komandų dalyvauja jos veikloje. Kuo daugiau rezultatų sugeneruoja skirtingos grupės, tuo svarbiau turėti aiškiai apibrėžtus ryšius tarp skirtingų pardavėjų, kad būtų sukurta sistema su sklandžiai sąveikaujančiais komponentais.

Žvilgsnis prieš pasilenkiant: Lean principus turi gerai suprasti visos L&D suinteresuotosios šalys, prieš įgyvendindami juos konkrečioje realioje situacijoje. „Mąstyk didelis, elkis mažas, greitai žlugk; greitai mokykis “, – tai apibendrina srities supratimo svarbą ir tai, ar mokymasis gali būti įgyvendinamas atliekant mokymąsi visame L&D procese. Tik tada, kai visi minėti principai bus įgyvendinti kartu ir stiprus „sveikas protas“ darbo aplinkos atžvilgiu, yra pagrindas tikėtis L&D sėkmės.

Technikos

„Lean“ vadybos taktika, leidžianti patobulinti L&D procesą, yra „Lean“ mokymosi įgyvendinimo metodai. Kai kurie iš šių būdų yra peržiūrėti toliau:

„Value Stream“ žemėlapių sudarymas: Mokydamasis liesos konstrukcijos, VSM technika padeda suprasti ir pagerinti medžiagos ir informacijos srautą L&D organizacijoje. VSM fiksuoja ir pristato visą L&D procesą nuo galo iki galo tokiu būdu, kuris yra lengvai suprantamas proceso dalyviams – jame aprašomos dabartinės problemos ir pateikiamas realistiškas vaizdas. Naudojant lengvai suprantamą grafinį formatą, galima suformuluoti ir apibrėžti „būsimą būseną“ (diagramą, rodančią patobulintą ir pakeistą procesą). Šis formatas aiškiai išryškina proceso metu susidarančias atliekas, todėl L&D organizacija suteikia galimybę pašalinti šią veiklą. VSM taip pat naudingas proceso veiklos suskirstymas į tris pagrindines sritis – pridėtinę vertę, ne pridėtinę vertę (tačiau būtina) ir atliekas.

Aktyvus vystymasis: Mokydamasis mokymosi procese, Agile programa įgalina vystymosi kartojimą per visą projekto gyvavimo ciklą. Per vieną laiko vienetą sukurtas turinys yra vadinamas iteracija, paprastai trunkančia nuo vienos iki keturių savaičių. Kiekviena iteracija praeina per visą kursinių programų kūrimo ciklą – analizę, projektavimą, gamybą ir testavimą. Iteracija gali nepateikti pakankamai funkcijų, kad pateisintų produkto išleidimą į rinką, tačiau tikslas yra, kad kiekvienos iteracijos pabaigoje būtų prieinamas leidimas (be klaidų). Po kiekvienos iteracijos komanda iš naujo įvertina projekto prioritetus.

Tiesioginio laiko planavimas: Mokydamasis nepriekaištingai, JIT vykdymas pagerina L&D ROLI, sumažindamas proceso metu esančias atsargas ir su tuo susijusias apskaitos išlaidas. Ši technika sutrumpina ciklo laiką, sumažina saugomo turinio kiekį, lemia nedidelę vykdomą veiklą ir sukuria lanksčią atmosferą tipui ar kiekiui programų, kurias L&D organizacijai reikia administruoti, ir – svarbiausia – supaprastina procesą. srautas per L&D įrenginį. Norint pasiekti JIT, L&D procesas turi turėti „signalus“ apie tai, kas vyksta kitur proceso metu.

Organinėmis AHA rūgštimis praturtinta kosmetika padeda spręsti aktualias veido odos problemas: nuo spuogų iki odos senėjimo požymių. AHA rūgštys itin efektyviai reguliuoja odos drėgmės balansą, riebalinių liaukų aktyvumą, imunitetą. Jos tiesiogiai paveikia konkrečią problemą, todėl oda pradeda veikti kliento asmeniniu fiziologiniu sveikos odos ritmu. ODA geriausia kosmetika profesionalams

ODA kosmetikos komponentų derinys, ne tik sprendžia sudėtingas dermatologines problemas, bet ir pažadina odos gyvybines galias. Taip ji ne tik atsinaujina , bet ir toliau išlaiko savo formą. Tai – efektyvus poveikis ir ilgalaikis rezultatas.

Mūsų kompanijos filosofija – vadovautis laiko patikrintais moksliniais tyrimais, patikimomis priemonėmis ir nuosekliu praktiniu darbu kosmetologijos srityje.